Bewertungen von Miso Sushi Tilburg

Neue Beurteilungen

4.0
.
29 April 2022

Had iets besteld en ook online betaald dus wil het ophalen is het ophaalt punt al een maand dicht 🤔, staat ook nergens aangeven. Zou fijn zijn als het dan ook op de website staat

Chantal
25 April 2022

Bestelling 24 apr22 is niet geleverd. Wel een bestelbevestiging per mail ontvangen. Restaurant is GESLOTEN. Graag ontvang ik het bedrag terug. Groet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michael
14 März 2022

prima, lekker hoor

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Petra
26 Februar 2022

Het was weer heel lekker. En voor al die crispy rols zo lekker We komen zeker nog meer afhalen.

Dalha
13 Februar 2022

Echt een top service en het was heel lekker

Bazoer
13 Februar 2022

Heerlijk.....snelbezorgd.

Anoniem
10 Februar 2022

Het was weer heerlijk.

Ronald Verdonk
31 Januar 2022

Erg genoten goede kwaliteit en genoeg keus. Dit is de 2e keer dat we laten bezorgen

-
22 Januar 2022
Petra
16 Januar 2022

De crispy rols waren super lekker en echt crispy. De andere rols ook super lekker We hebben er van genoten en we bestellen zeker vaker en raad ook mijn kennissen aan. Echt top

Marion van laarhoven
10 Januar 2022

Sushi zit te strak in een doosje. Smaak redelijk.

-
3 Januar 2022

Erg lekker en vers!

Ad
2 Januar 2021
faat
28 Dezember 2021
Dewi
27 Dezember 2021
Van Dongen
26 Dezember 2021
Dekker
13 Dezember 2021

Heerlijk verse sushi en mooi op tijd, een fijne aanwinst in Tilburg noord

Anoniem
4 Dezember 2021
Laura
28 November 2021

Lekkere sushi!

Dewi
21 November 2021

Lekker eten en altijd aardig!

Faat
20 November 2021

Heel lekker allemaal

Chantal
25 Oktober 2021

Erg genoten Niet alleen sushi. Ook warme hapjes Goede kwaliteit en voldoende sausjes

Anoniem
18 Oktober 2021
Fatiha Salmi
7 Oktober 2021

Picco bello, heerlijke sushi. Ben een fan van jullie tonijn sushi! Nieuwe vaste klant :)

Ilse Lodder
10 September 2021

Zalm was warm geworden doordat deze onder wat warme sushi zaten. Daarnaast was het erg jammer dat we een half uur moesten wachten omdat de bestelling er niet was. Ik heb respect voor de opstart maar excuses voor de lange wachttijd of een attentie was wel zo netjes geweest